مجتمع فنی تهران منتخب سی و پنجمین جشنواره بزرگ امتنان بعنوان واحد نمونه استان تهران

 آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره امتنان و تقدیر از واحدهای نمونه استانی و کارگران نمونه ،همزمان با هفته کار و روز کارگر با حضور معاون وزیر کار،سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مقامات برگزار گردید و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  جشنواره امتنان هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در سطوح مختلف کارگاهی، استانی و ملی برگزارگردید.

در این مراسم دکتر سعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران از منتخبین این جشنواره بعنوان سخنران ابتدایی سخنان خود باعنوان:
” نقش مهارت آموزى در توسعه كشور در عصر هوش مصنوعى”صحبت نمودند راه توسعه و پیشرفت کشور با آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی و با بهره گیری از هوش مصنوعی و مهارت های تخصصی هموار گردیده و با تعبیر اینکه مهارت های سخت و علم و دانش بعنوان ستون های موفقیت و مهارت های نرم نقش فونداسیون برای قرارگیری درست این ستون ها را فراهم می آورد میتواند سیکل موفقیت را همراه با ارزش ها کامل نمود و با توسعه فردی به توسعه سازمانی و در نهایت توسعه کشور عزیزمان ایران برسیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴هزار شهید جامعه کارگری گفت: شهدای جامعه کار و تولید تلاش کردند تا استقلال و امنیت کشور پایدار بماند و باید نسل فعلی کارگران ادامه دهنده این راه باشند تا امنیت کشور دچار خدشه نشود.

علی حسین رعیتیراد ادامه داد: برای توسعه و ارتقای هر شرکت و بنگاه لازم است،کارفرمایان و کارگران توجه ویژه‌ ایشان به تکرار آموزش و به روز بودن دانش کنند تا امکان رقابت در سطح جهانی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر در حوزه کار و تولید به آموزش مستمر و افزایش مهارت نرم توجه نشود، امکان رشد و توسعه وجود نخواهد داشت که لازم است کارفرمایان از این مهم غافل نباشند.

وی با اظهار امیدواری برای پیروزی در جنگ اقتصادی کشور با تکیه بر توان و ظرفیتهای موجود و با مشارکت مردم، اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با تلاش متخصصان و کارگران عزیز شاهد جهش واقعی در تولید باشیم و نتایج آن را در سفره مردم ببینیم.

رعیتی فرد افزود: هر سال وزرات کار با توجه به ماده ۱۹۵ به برگزاری جشنواره امتنان در راستای شناسایی افراد نخبه در حوزه کار تولید و تشویق افرادی که نقشی در تولید دارند اقدام میکند تا از ایدههای آنان در شرایط سخت تحریم، فرصت برای رشد و توسعه ایجاد کند و شاهد رشد صنایع در کشور باشیم.

رعیتیفرد با تقدیر ایران خودرو و برگزارکنندگان این جشنواره گفت: امیدوارم در پایان سال بتوانیم شعار سال را تحقق بخشیم و شاهد جهش واقعی تولید باشیم.

گفتنی است، در این جشنواره، از صنعتگران و کارگران شرکتهای حاضر، با اهدای تندیس قدردانی شد و از ۱۹ نفر از کارگران نمونه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان نخبگان کار و تلاش نیز در قالب  پنج پروژه برتر تقدیر بهعمل آمد.

بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، امسال ۶۲۵ پروژه در جشنواره امتنان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۱۰ پروژه توسط ارزیابان اداره کل تعاون، سازمان فنی و حرفه ای و وزارت صمت در سطح استان تهران مورد بازدید و ارزیابی قرارگرفتند که در پایان با ۱۱ پروژه برتر، ۳۱ نفر در سطح استان تهران به عنوان برترین ها معرفی شدند..

در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه تخصصی با حضور کارگران و واحدهای نمونه استان تهران طی سه روز برپا گردید.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از کارگران نمونه از واحد های نمونه استانی نیز تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *